De eerste paar dagen op Dushi Curaçao! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Carolien Rozendom - WaarBenJij.nu De eerste paar dagen op Dushi Curaçao! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Carolien Rozendom - WaarBenJij.nu

De eerste paar dagen op Dushi Curaçao!

Door: Carolien

Blijf op de hoogte en volg Carolien

06 Februari 2014 | Curaçao, Willemstad

Hey lieve familie en vrienden,
Weer even een berichtje uit het mooie Curaçao. Het is echt genieten hier de laatste paar dagen aangezien ik nog vakantie heb. We hebben al met de twee studentenhuizen van de Telamonstraat een BBQ behouden bij het zwembad, we zijn naar Mambo Beach geweest om lekker te zonnen, zaterdagmiddag lekker wat gedronken bij Zanzibar en daarna wat gedronken in Punda. Dat was echt super leuk, er hingen allemaal lampjes door de straat heen en dan kon je overal buiten zitten tussen de locals met live muziek zoals trompet enz. Ik heb hier echt super leuke meiden ontmoet waar het heel goed mee klikt dus dat is echt heel gezellig. Er zijn ook drie nieuwe meiden bij gekomen die stage gaan lopen op dezelfde basisschool als mij, erg leuk!! Gisteren heb ik lekker de hele dag een beetje bij het zwembad gehangen en ben ik ondertussen voor school bezig gegaan aangezien Vanessa en Caroline al naar stage moesten dus er wat minder mensen in het huis waren. 's avonds hebben we weer lekker kip tandoori klaar gemaakt. Het koken gaat tot nu toe nog erg goed dus haha, al hoewel we wel veel eten met rijst en kip. Maar wat ik eet is allemaal eigenlijk heel erg gezond. Overdag eet ik bijna alleen maar dingen uit mijn fruitvoorraad en 's avonds dan een goede maaltijd. Ik eet zelfs 's ochtends soms yoghurt met muesli haha wie had dat gedacht (is goedkoper :P).

Vandaag ben ik met een groep die ook nog vakantie heeft naar Port Mari geweest echt een super mooi strandje. Onderweg zijn we nog flamingo's tegen gekomen, die staan ook op de foto's, wel een beetje slecht te zien haha. Vanavond gaan we lekker met het hele huis ergens loungen aangezien er morgen een meisje weggaat.

Nog één dagje vrij en vrijdag gaan we beginnen op school en krijgt eindelijk de rest ook te horen waar ze stage gaan lopen.

Het douchen gaat hier trouwens heel snel bij mij aangezien we alleen koud water hebben, ik ben nu al in drie minuten klaar haha. We moeten ook de was nog met de hand doen. We kunnen het wel naar de wasserette brengen aan het eind van de straat en dan krijg je het zelfs vacuum terug.

Nou ik weet niet meer zoveel te vertellen aangezien ik hier vooral aan het chillen ben ;).

Ik zal snel weer een blog schrijven en foto's uploaden!!
xoxoxo Carolien

  • 06 Februari 2014 - 11:19

    Elmer En Herriët:

    Wow, het ziet er echt prachtig uit! Wat een heerlijke stranden hebben ze daar! Succes morgen op je stage!

  • 06 Februari 2014 - 12:07

    Mo:

    Hey Cak!
    Wat gaaf zeg die foto's en de flamingo's!
    En wij hier maar koukleumenin dit kikkerlandje..
    Wat spannend dat je morgen je eerste stagedag hebt! Zet hem op en hou ons op de hoogte!
    Groetjes Mo en Andries

  • 06 Februari 2014 - 20:36

    Gerrit En Berdien:

    Ha die Cak!
    Dat klinkt goed allemaal! Hopen dat je stageplek ook goed bevalt. Dus morgen is de eerste dag. nou veel plezier en suc6 gewenst alvast!
    De foto's zijn prachtig! Heerlijk zo'n strand!
    En die vacuüm was, is ideaal voor jouw kastruimte probleem, toch? Haha
    Groetjes Gerrit, Berdien en kids

  • 07 Februari 2014 - 09:48

    Ronald:

    He Cak,

    Wil je er een beetje rekening mee houden in je verhalen dat het hier regent en wij allemaal hard moeten werken ;-)

    Veel plezier daar!

    Ron&Jen

  • 07 Februari 2014 - 10:52

    Mirjam:

    Hee Caro,

    Wat ontzettend mooi is het daar! Ik krijg spontaan zin in vakantie.
    Heel veel plezier, en succes op je stage!

  • 10 Februari 2014 - 20:21

    Carolien Rozendom:

    Dankjulliewel allemaal voor de leuke reacties!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carolien

Actief sinds 30 Jan. 2014
Verslag gelezen: 337
Totaal aantal bezoekers 9129

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 01 Juli 2014

Curaçao

Landen bezocht: